Cry Now, Smile Later

Good times are coming!

Kategori: Allmänt

Sa jag inte att jag skulle höja mina knäböjs-tolvor den här veckan? Jo. Och jag håller vad jag lovar.
12 x 3 x 130kg är ett faktum! Riktigt skönt att dra av det och fortsätta min ständigt ökande kurva. Det här gjorde jag runt 17-tiden, och pga halvtaskig planering så hann jag inte äta något annat än frukost innan. Så efter tre set knäböj och ett set marklyft så kom ett starkare illamående än vanligt som tyvärr inte gav med sig. Så jag beslutade mig för att kliva av mitt benpass och köra igenom resten av passet i stället, som bestod av biceps och axelns yttre fibrer. Jag ska slutföra mitt benpass ordentligt om 3 dagar. Bicepsträningen gick helt felfri och var skitrolig.

  • Knäböj
  • Marklyft x1
  • Stående bicepscurl
  • Stående bicepscurl - Superset - Pronerad skivstångscurl (film)
  • Isolerad curl med w-stången (rest-pause)
  • Hammercurl - dropset
  • Lyft åt sidan - dropset

Jag älskar verkligen att träna, det finns för tillfället inga ord som beskriver känslan jag har i kroppen.

Mange var på gymmet idag och deltog i knäböjen, han tipsade mig även om det sköna supersetet som jag provade på idag.




Har även fått några sköna bilder från plåtningen, och ett CNSL (CryNowSmileLater) 2.0 är på väg!

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: