Cry Now, Smile Later

SHUT UP AND SQUAT

Kategori: Allmänt

Ben och biceps, fokus - styrka! Sjukt roligt! En skön comeback på gymmet efter två veckor av återhämtning/förbränning. Som ni säkert vet vid det här laget, så är styrka tung träning, lågt repsantal och vila 2-3 minuter mellan seten. Jag var väldigt laddad inför det här passet med tanke på marklyften, där jag hade tänkt höja till 170kg och köra 3or. Men min jävla vänsterhand är för klen igen, och utan magnesium eller remmar så krävdes det alldeles för mycket fokus på att inte tappa greppet för att det skulle bli snyggt. En halvdan trea blev gjord i alla fall, där jag tappade stången i högt läge i tredje lyftet. Det här gjorde mig sjukt frustrerad förresten.. Sen sänkte jag till 150kg och gjorde 6or. Tre set 150kg x 6 blev det i knäböj också!
Sen blev det lite efterlängtad bicepsträning.

Ökad vaskuläritet går hand i hand med reducerat fett och vätska, underbart.

Snuskigt tunga dips väntar ikväll i bröst/tricepspasset. Spännande!

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: