Cry Now, Smile Later

No apologies

Kategori: Allmänt

Många timmar på gymmet idag! Först en pt-session med en vän på Bista Athletklubb, allt gick som det skulle och det var riktigt kul faktiskt. Det känns mer och mer som att yrket personlig tränare faller mig i smak.. Vi får se!

Sen var det dags för mitt eget pass som utfördes på SATS bålsta tillsammans med Anton, Barkan och Kenny. Det var ett helt okej pass överlag. Det började dock med att jag ville gå lite djupare i min maxning än vad jag klarade av, så jag misslyckades faktiskt med 330kg benpress.. På't nästa gång bara!
Efter det så körde jag på med tunga knäböj och marklyft som vanligt. Försökte verkligen hitta 90°vinkeln idag i knäböjen, det känns som att jag gjorde det bra. Sedan bar det av mot 170kg marklyft. Två treor gick OK, men det blev svårt även fast jag använde remmar idag. Dom har nämligen inget tyngdlyftargolv på SATS i bålsta så om jag hade tappat 170kg i deras trägolv så hade jag väl hamnat i källaren. Sedan blev det lite svintung bicepsträning.. Och jag känner såhär nu, det är sent på kvällen, jag har tagit studenten, och träningen börjar ta fart igen. Och som topp på det så lagade jag skitgod mat när jag kom hem. Så det finns ju inget som passar bättre just nu än ett bildregn. Håll i hatten!

170kg mark

Sista sexan benspark

Excentrisk hammercurl


50kg rak skivstångscurl

!


Matlagningen:
250g kesella i en skål, ha i: 1,5 matsked sweet chilisås

Vitpeppar efter smak

Dra på det på laxen, allra helst innan du lägger in den i ugnen. Men jag körde efter idag och det gick bra det med.

Vi vill ju inte gå miste om någon kesella med tanke på proteinet, så bre på ordentligt.

Ös på lite keso och garnera med lite grönsaker och i det här fallet lite pumpakärnor för trevlighetens skull.

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Du borde fan satsa på CBB om något år :) Du börjar växa till dig!

    2012-06-05 | 01:43:54
  • CNSL säger:

    Det skulle vara något! Skulle pallen bli testad så skulle jag ställa upp utan tvekan :) Tack!

    2012-06-07 | 16:55:37
    Bloggadress: http://crynowsmilelater.blogg.se/

Kommentera inlägget här: