Cry Now, Smile Later

Maximal width

Kategori: Allmänt

Dagens pass bestod av rygg, baksida axlar och magens sneda och raka fibrer. Jag känner mig väldigt tung! Jag har käkat så fruktansvärt mycket i ca en vecka nu, jag måste komma ihåg att väga mig inför nästa pass. Jag viktade mina chins-tolvor med 10kg idag, och det kändes väldigt tungt. Lite för tungt.. 
Jag har börjat experimentera lite med superset, det känns bra faktiskt! Spännande att testa nytt dessutom. 
Dagens pass: 
  • Viktade chins
  • Lågrodd
  • Isolerad lågrodd - superset - framåtlutad omvända flies
  • Isolerad högrodd - superset - shrugs
  • Drag med rep (rest-pause) 
  • Breda chins
  • Benspark
  • Crunches på pilatesboll i cabelcross (rest-pause) 
  • Crunches på pilatesboll - superset - Laterala lyft i hypersträck-ställningen med hantel
  • Toes to bar
Breda chins, det har blivit en liten skillnad på omkretsen kring midjan och latsen.
 
Och utmattade abs
 
I morgon så ska jag träna ben med Sebastian Lindberg, jäklar vad vi ska kötta!
 
/Cry Now, Smile Later

Kommentarer

  • Julia säger:

    Men gud människa, jag tror din mage behöver avnjuta lite mer choklad :)

    2012-11-09 | 21:34:47

Kommentera inlägget här: