Cry Now, Smile Later

PUSH

Kategori: Allmänt

Vilket pass! Grymt roligt, sjukt jobbigt. Precis som det ska vara! Ett stort grattis till Sebbe som satte nytt marklyfts-pb på 235kg. Lite lätt sådär ;) Det var ett väldigt bra pass, och jag känner nu hur träningsvärken faktiskt börjar smyga sig på. Jag använde ett par lyftarskor idag, och fick uppleva ett helt nytt djup! En solklar framtida investering. Kan lägga till att jag hade ett härligt illamående som sträckte sig från tredje setet marklyft till duschen. Dagens pass: 
 
  • Marklyft
  • Knäböj
  • OHS 
  • Finnen
  • Stående enhandscurl med skivstång. Testa! 
  • Sittande hammercurl (rest-pause) 
  • Scottcurl - superset - pronerad skivstångscurl 
  • Stående curl (quarter-reps) 

 Dom sista knäböjen, här är det så tungt så att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Lägg märke till mitt högerknä som vill vika sig innåt, detta beror på en gammal skada som har börjat spöka igen. Inleder rehab för det  redan ikväll.
 
Over Head Squat
 
Quarter reps
 
Jag ska upp och träna bröst, och ta en revansch på min bänkpress-maxning. Taggad! Dock så sker detta om.. fyra och en halv timme. 
Det har blivit några sena nätter nu, mycket arbete för det kommande 2.0! 

Hoppas ni får en trevlig midsommar allihopa.  
 
/Cry Now, Smile Later

Kommentarer

  • Mankan , Mange, G-son säger:

    Grymt mannen, 3xKV nu??

    Lite inspiration inför din resa :)

    http://www.youtube.com/watch?v=eg9hK2fAd4o&feature=youtube_gdata_player

    Svar: Jag är inte där riktigt än, det var ju Sebbe som maxade :) Jag ligger på ynka 2,5xKV än så länge ;) Tack, ska kolla hela serien!
    crynowsmilelater.blogg.se

    2012-06-24 | 15:26:04

Kommentera inlägget här: