Cry Now, Smile Later

Vilodag

Kategori: Allmänt

Japp, vilodag! Och den tog jag vara på och gick inte ens en powerwalk. Ska dock ut på en promenad snart men i lite lugnare tempo. Dagen har varit fullspäckad ändå med ett besök hos ett väldigt spännande företag i Kista. Och på vägen hem så ser jag till min förvåning när Ako Rahim kliver av tåget, så tråkigt att jag inte hann byta några ord med honom! Känslan överrumplade mig faktiskt, att hjärtat nästan satte sig i halsgropen för att man ser en "kändis". Men vem är han egentligen? Han är ingen vanlig tv kändis, och jag kopplar honom knappt till Gladiatorerna. Han är väldsmästare i AF och en sjukt stor förebild för mig. Jävla monster!

Idag bjuder jag på min saftiga middag och...   

Ett genuint uppätet sexpack

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: