Cry Now, Smile Later

Personlig träning

Kategori: Allmänt

Jag känner mig alltid sjuk på mornarna nu för tiden. Varför? Under dagen så försvinner det i stort sett, för att sedan komma tillbaks på kvällen. Ont i halsen, hosta och förkyld. För att det här ska försvinna så kommer jag förmodligen att vila idag också.
Igår så tog jag mig till Bista Atletklubb för att PTa och gå igenom ett nyskrivet schema med en kille som är sugen på att börja träna på riktigt. Allt gick bra, och efter en genomgång av övningar och tekniker så tränade jag hans ben, han jobbade på väldigt  bra och jag tror att han kommer vara ganska mör i låren idag.

Vill ni ha hjälp med träningen?

Set 2/3 i marklyft.

Jag tog det lugnt igår eftersom att jag kände mig lite hängig, så gjorde bara några set chins. Tror att det slutade runt 50 reps totalt.


Vi får se vad jag kan hitta på idag.

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: