Cry Now, Smile Later

Yes, but no

Kategori: Allmänt

Bröst och triceps i fokus - volym. Jag åt ruskigt mycket kalorier och kolhydrater igår, och kände att jag hade ett sånt tryck i kroppen så att jag nästan var tvungen att maxa i något idag. Så varför inte bänkpress? 100kg tog jag ju för drygt två veckor sedan nu, och 105kg känns som någon typ av mellan vikt. Så 110kg fick det bli! Och det gick faktiskt lättare än väntat. MEN, jag kan inte säga att jag klarade det för att jag faktiskt fick en liten knuff strax över bottenläget. Nåväl, på't igen nästa gång bara. Dagens pass:
  • Bänkpress
  • Bänkpress - maxning
  • Lutande hantelpress
  • Högt lutande hantelpress
  • Maskinflies (rest-pause)
  • Cabelflies - superset - Snedbänk/bottenläge 
  • Dips
  • Pushdowns - superset - "omvända pushdowns över huvudet" (by Mange)
  • Skallkrossaren (rest-pause) 

Dagsformen
 
Film på supersetet för brösten. 
 

Rygg och mage i morgon, fan va kul det ska bli!

/Cry Now, Smile Later