Cry Now, Smile Later

3, 2, 1 - pumpa

Kategori: Allmänt

Idag kom jag till gymmet taggad, men vad tusan kan jag träna? Jag är så mör i hela kroppen, ett ryggpass låg planerat men jag har jättemycket träningsvärk speciellt i latsen. Men mina biceps kändes fräscha! Så biceps blev det. Tränade volym idag bara för det roligas skull, börjar även få lite ångest över att jag kommer vara borta från gymmet i en hel vecka.

12x3 stående hantelcurl
3 set rest-pause sittande hammercurl i lutning
12x3 pronerad skivstångscurl
12x3 dubbel bicepscurl i cabelcross

Bilden var lite för mörk, så någon använde någon effekt som gjorde bilden ljusare, men grön(?) utomjordiskt.


Lagom tills jag var klar så kom Lucas och Anton upp för att göra sitt 300 test, Reuterling hoppade på lite spontant också. Riktigt kul att se och väldigt bra krigat av alla samtliga! Nu kör vi igen om 4-5 veckor.

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer

  • tobbe säger:

    nästa gång SKA jag vara me!

    2012-04-23 | 18:27:44
  • C N S L säger:

    Har jag hört förr, upp till bevis! ;)

    2012-04-24 | 00:53:49
    Bloggadress: http://crynowsmilelater.blogg.se/

Kommentera inlägget här: