Cry Now, Smile Later

Dagen efter och sessiga triceps

Kategori: Allmänt

Igår var det födelsedagskalas igen, en lyckad kväll sett ur många aspekter. Men jag drack, mycket, och det betalar jag för igår natt, idag, och typ en vecka framåt.. Dock så ser jag tillbaks på gårdagen med ett leende på läpparna, och skulle inte vilja ha det ogjort, förutom att man kanske kunde ha sparat lite på alkoholen.

Jag besitter relativt bra kunskaper om mixen träning+alkohol, så vill bara understryka att jag vet vad jag gör.
Hur som helst, tidigare igår så körde jag och Johanna ett stenhårt bröst/tricepspass! Volym och trim för hela slanten och vi slet som djur. Jag höjde hantelpressen, vilket var lite roligt. Och Johanna som nästan aldrig kört det förut gjorde tolvor med tiokiloshantlarna!

10x3 hantelpress 27,5kg
8x3 lutande hantelpress 25kg
3 set res-paus maskinflies
12x4 "tävlingsdips"
10x3 pushdowns
3 set rest-pause 'skallkrossaren'
Jag har hittat en plastpall här hemma, ställde precis in den i duschen och där kommer jag spendera den här dagen.
/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: