Cry Now, Smile Later

Progress sweet progress

Kategori: Allmänt

Ben idag, kände mig riktigt mör i kroppen efter gårdagen. Men det var bara att trumma på!
Styrkeutvecklingen den senaste tiden har gått så vansinnigt fort. Jag njuter verkligen av varenda pass.. Den kommande återhämtningsveckan kommer jag att bedriva i Spanien. Åker dit med skolan i åtta dagar fr.om söndag, så det kommer bli intressant att se hur jag fixar träningen där nere.

Passet idag var ruskigt roligt. Jag är i mitt livs bästa form, och den blir bara bättre och bättre hela tiden! Jag kände av baksida lår alldeles för mycket från hoppen igår, så det uteblev idag. Kommer ni ihåg att jag skulle ta 180kg i marklyft för ett tag sedan men klarade det inte? Inga problem idag! Samt 160kg x4 i knäböj, vilket jag är så stolt över.

6x2 knäböj 150kg
4x1 knäböj 160kg
6x1 enbensspark
1x1 maxning i marklyft, 180kg!
6x1 enbensspark

160kg!

Formbilden, med dåligt ljus. Men jag håller vad jag lovar! Lägger upp en bättre nästa gång.

Nu väntar en lugn och skön kväll. The 300 Challenge imorgon för dom som fick förhinder igår. Hoppas ni är laddade!

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: