Cry Now, Smile Later

Fuck it lets go again

Kategori: Allmänt

Mina planer inför det här gympasset blev inte riktigt som planerat. Tänkte maxa dips, sen köra kondition/återhämtning med Johanna. Men jag fastnade i bröstträningsandan och kunde inte slita mig därifrån. Tanken bakom att inte köra något igår var att kunna prestera så bra som möjligt på 300 idag. Men sen slog det mig att jag inte är någon mes!
Dips-maxningen gick oväntat bra men ändå sådär. Jag började med 60kg, vilket var för lätt. Gjorde en tvåa på det faktiskt. Sen borde jag ha gett mig för dagen men fick för mig att testa 75 också, gick inte vägen.. Men det är ett mål nu! Höjde hantelpressen till 40kg idag också.

Dipsmaxning (2x60kg)
4x3 Hantelpress 40kg
4x3 Sned Hantelpress 35kg
6x3 Låga cabelflies
6x3 Höga cabelflies
6x3 Pushdowns i rep
6x3 "Smal press + excentrisk" 20kg

60kg dips, totalt 140kg tung

Johannas sista set låga cabelflies


Nu ska jag börja röra mig till gymmet för kvällen 300 evenemang. Ses där!

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: