Cry Now, Smile Later

Hablas catalan?

Kategori: Allmänt

No! Som ni vet så är jag i Spanien nu, det har inte varit lätt att uppdatera med något pga att internetet inte har fungerat som det ska här. För er som inte vet det, så bor jag hos en värdfamilj här nere. Det är en så kallad "utbytesresa". Så jag äter här, och jag sover här.

Maten är hemsk. Eller den är inte hemsk, den är fel. Dom äter bara kolhydrater! Första lunchen som vi fick när vi kom hit t.ex - Förrätt: Chips, ostbollar, kex och nötter. Måste tillägga att alla åt så mycket av den här skiten så att jag trodde att det var hela lunchen.. Huvudrätt: Makaroner och ost. Till maten så dricker man coca cola eller vatten. Så vart fan är mitt protein?
Det är ett riktigt dilemma och dom har inga proteinbars eller dylikt i dom butikerna som vi har varit på iallafall.

Var ute och sprang idag också, en högintensiv 20 minutersrunda längst strandpromenaden. Tyvärr så blev det dock ingen bild för att jag inte fick med mig telefonen. Skall gottgöras!

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: