Cry Now, Smile Later

Jacked XX (New Edition) - A love story

Kategori: Allmänt

Det var ganska länge sedan jag tog min första dos av Jacked XX. Det var i skolan när jag hade 10 minuter kvar av dagens sista lektionen som jag drack den, för att sedan återgå till mitt arbete. Några minuter går, och det börjar stickas i fingertopprna. Det var roligt att känna av effekten direkt, men jag tänker inte mer på det.
Jag känner hur jag blir alert, får nästan anstränga mig för att sitta still.
Det går ytterligare fem minuter och lektionen börjar nå sitt slut. Vid det här laget så kommer jag på mig själv med att dra mig i ansiktet, massera ögonbrynen, öronen och slå mig själv i nacken, och när jag reser mig upp så går ett rus genom hela kroppen. Energin flödade genom kroppen hela passet, allt kändes mycket lättare.
I fell in love.

Just nu så är det en galen kampanj på den också.
Klicka på bilden för att läsa mer!
Jag har testat några olika Pre-workout produkter, och det finns ingen som har varit bättre än Jacked XX. Det finns en kandidat som skulle kunna vara med och slåss om tronen, det återstår att se. En produkt som förövrigt är på väg hem till mig nu, kan ni gissa vilken det är?

Bjuder på lite chin-action från igår.

Ikväll väntar förhoppningsvis ett återhämtnings/uppladdningspass med Johanna!

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer

  • Snubbe på 17 år säger:

    sjukt nice blogg ska börja följa dig!

    du kanske har gett lite tips oså men de skulle va nice om du hade några nybörjar tips har börjat köra precis, så lite tips om upplägg, kost och även nått tips va man ska börja med för tillskott typ. är för övrigt 17 år

    Keep going!! :)

    2012-04-18 | 20:36:27
  • Anonym säger:

    Tack! Absolut, det har jag planerat att göra :)

    Vad har du för mål med din träning?

    2012-04-19 | 14:50:12
    Bloggadress: http://crynowsmilelater.blogg.se/
  • Anonym säger:

    fan va nice :)

    asså ja lirar även fotboll så hinner inte köra som dig 6-7 gånger i veckan men har tänkt o köra de här året 3-4 gånger iallafall sen börja nästa år o satsa

    2012-04-19 | 17:50:42

Kommentera inlägget här: