Cry Now, Smile Later

Return of the

Kategori: Allmänt

Jag sitter på planet mot Sverige nu, trots att jag har haft det bra i Spanien så kommere det bli så sjukt skönt att komma hem och få lite ordning på livet igen. Ordentlig Träning, kost, sömn. Som jag längtat!
Här kommer den maten som jag har fixat dom dagarna som vi har bott själva. Lite blandad kvalitét på det, men kan säga att jag hellre skulle äta fisk på konserv med händerna 7 dagar i veckan än att bara äta pasta och vitt bröd igen.

En lagom fet hamburgare på 280g.

En dag gick jag och Johan lös på 6 burkar tonfisk, i vårat badrum på hotellet.

Men bäst var Paellan på Maremagnum!

När jag kommer hem och får tid över så ska jag lägga en beställning på lite viktiga saker. Mer om det sen. Nästa gång blir det ett riktigt gym-inlägg!

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: