Cry Now, Smile Later

Sammarbete och framgångar

Kategori: Allmänt

Som ni ser så har jag en stor MMSPORTS logga högst upp på sidan, det är för att vi har gått in i ett samarbete! MMSPORTS är en stor leverantör av gym och träningsrelaterade artiklar, och det är ifrån dom som jag har handlat sedan jag började i september.

Det är deras eget märke Body Science som jag har använt allra mest, jag behöver inte säga så mycket mer än att deras produkter än underbara. Deras motto är "When Quality and Results Matters." Och dom skorna fyller dom ut så det bara skriker om det.
Kika in här för att se alla deras produkter
Igår så körde jag och Johanna ett bröst/triceps pass med fokus styrka. Jag har inte varit så laddad inför ett pass på jättelänge, jag var pumpad, så sjukt exalterad! Och med en maxdos Jacked-XX och en dosering Liquid Arginine i kroppen så var ett monsterpass ett faktum! Jag höjde hantelsexorna till 37,5 och det gick förvånansvärt lätt, nästa gång kliver jag på 40kilos. Och jag höjde dipsen igen! 45kg, styrkeutvecklingen på den fronten har varit helt galen den senaste månaden. Repsantalen där blev 6-6-5.
Cred till Johanna som delade både glädje och framgång med mig det här passet, och måste nämna att hon körde bänkdips viktat 25kg

Hantelpress
Lutande hantelpress
Militärpress
Dips
Pushdowns
"Smal press + excentrisk"

45 kilo som hänger i en kedja runt midjan. 124kg tung!

Ikväll väntar ett stenhårt pass, ben/mage med Kalle. Laddad!

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Kanonkul! :) vad innebär sammarbetet?

    2012-04-14 | 18:04:44

Kommentera inlägget här: