Cry Now, Smile Later

Make excuses - or get results

Kategori: Allmänt

Sjukt bra pass idag, nästan allt stämde. Pump, tryck, energi. Mmmm.. Fick lite ont i ena axeln men lät inte det stå i min väg. Bröst och triceps var det idag ja, det har jag längtat lite efter faktiskt. Johanna var där och peppade mig lite under bröstpasset, och sen klev Lucas in och tränade triceps med mig.
12x3 hantelpress
3 set rest-pause lutande hantelpress
12x3 cabelflies
3 set rest pause stående militärpress
12x3 "tävlingsdips"
8x3 pushdowns
3 set rest-pause "skallkrossaren"

Det känns så bra efter några rest-pause set, för er som aldrig testat det, så gör det! Ni kommer bli överrumplade av både pump och utmattning.
Så här går det till:
Välj en vikt som du klarar 8-12 repetitioner med.
Gör 8-12 repetitioner
Vila 15s
Gör så många repetitioner du orkar
Vila 15s
Gör så många du orkar!
Det är ett set.
Det fick jag från Sebbes och min träning, så creds till honom.

Från skallkrossen, slutpumpade triceps

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: