Cry Now, Smile Later

This is why I love what I Do

Kategori: Allmänt

Jag tränade ben och mage sent igår kväll, passet blev okej, energin var sådär.. Jag tog det lite varsamt i början pga att jag har börjat känna av en gammal knäskada. Men jag trummade igenom passet och det kändes bra. Fram tills idag när jag kom till gymmet, jag ville ha mer! Energin började flöda och jag kände mig hur stark som helst, trots att jag körde ett tungt pass igår!

Igår såg det ut på följande sätt:

6x1 knäböj 120kg

6x2 knäböj 130kg

6x3 marklyft 130kg

6x3 enbensspark 75kg

 

Och idag såg det ut såhär:

6x1 knäböj 145kg

6x1 knäböj 150kg

3x3 marklyft 160kg

6x3 "finnen"

Ruskigt glad! Jag älskar när det går framåt, och det är sådana här veckor som påminner mig om hur mycket jag älskar att träna.

150kg på axlarna

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: