Cry Now, Smile Later

Bröst i fokus

Kategori: Allmänt

Egentligen så skulle jag ha en vilodag idag, men jag missade ju ett bröstpass förra veckan pga streckningen så det passade mig bra idag, även fast jag känner mig ganska sliten efter 300 igår. Polarna krökade igår så dom stannade hemma från gymmet idag. "När du vilar så tränar din motståndare".
Hur som helst, passet såg ut så här:
4 x 3 bänkpress
5 x 3 sned bänkpress
8 x 3 dips á 25kg.
5 x 3 axelpress
6 x 2 flies
6 x 2 kabelflies
5 x 3 pushdowns
Nu är jag redo för volymvecka!
/ Cry Now, Smile Later

Kommentarer

  • Den Större säger:

    Vem tog bilderna då dina kompisar var hemma från gymmet?

    2012-01-22 | 18:11:48
  • Anonym säger:

    Det var Daniel och Jonas som hjälpte mig med fotograferingen! Vänner, men inte mina gymstandards som lill-Anton eller Sebbe.

    2012-01-22 | 18:18:23

Kommentera inlägget här: