Cry Now, Smile Later

Down with the sickness

Kategori: Allmänt

Jag har varit sjuk och inte kunnat träna på en hel vecka, halsont, feber, förkylning och hosta. Men nu är det på sluttampen och jag tog mig tillbaks för ett lättare pass idag!
Det kändes att jag fortfarande inte var helt frisk, men det var så skönt att bara få känna stämningen och träffa bröderna igen.
På gymmet så dunkade jag snabbt av 35 chins, 30 vanliga och 5 viktade med 15kg. Mest för att komma in i matchen lite.
Sen klev jag på biceps, där det blev några få standardövningar och avslut med tävling.
Tävlingen utfördes som vanligt med bara skivstången, fast idag så körde vi att man skulle nå ett visst repsantal på minst set. Jag skulle till 50 och min 'motståndare' till 25. Jag vann med 2 set fördelat 30 - 20.
/ Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: