Cry Now, Smile Later

300

Kategori: Allmänt

Idag var det 300-testet som stod på schemat. Det är utan tvekan det jobbigaste jag har gjort på gymmet. Jag var taggad som fan fram tills ca 24 timmar innan det var dags. Då började alla som var med dra sig ur av olika anledningar, och när klockan väl slog halv sju så hade 12 personer blivit till 2. Dock så var det en hjälte som dök upp och anslöt sig till oss, vilket gjorde det hela lite roligare.
Man ska på kortast möjliga tid göra:
25 chins
50 marklyft med 60kg
50 armhävningar
50 boxjumps, 60cm
50 enarmsfrivändningar med 15kg hantel (25 på varje arm)
50 floorwipers med 60kgs skivstång
25 chins
Jag fick tiden 22 minuter och 54 sekunder. Vilket jag är helnöjd med, en förbättring med 5 minuter på ungefär en månad. När jag var klar så kom jag ihåg att porslinet i toaletten var så fint så jag var tvungen att gå och titta på det en snabbis.
Sebbe blev klar på 18 min och 44s, vilket också var en förbättring sedan förra gången men inte ett personbästa.
Jonas tid har jag inte riktigt koll på, men han fick göra 3 besök på den där toaletten under sin gång vilket förvärrade hans tid en hel del.
Bilder från idag, intra och post 300!
Charmig? Hur ser du ut efter att du har gjort 300 ? ;)
/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: