Cry Now, Smile Later

Bröst och triceps - STYRKA

Kategori: Allmänt

Dags igen då, det här passet körde jag ensam i lördagskväll. Efter att jag var klar så skulle jag ut med mina vänner och dricka alkohol, men kvällen fick en oväntad vändning och det är jag riktigt glad över! Visst var det lite tråkigt att inte träffa polarna, men jag klarade mig undan en säkerligt ordentlig fylla, vilket leder till bättre resultat på gymmet samt att jag fick sällskap i världsklass. Hur som helst, eftersom att jag var ensam så kunde jag inte utföra passet i dess helhet pga att det innehåller excentriska övningar. Men så här såg det ut:
6x3 hantelpress á 35kg
6x3 lutande hantelpress á 27,5kg
6x3 dips á 30kg
6x3 pushdowns
5x3 "skallkrossaren" á 40kg
5x3 "smal press + excentrisk med hantlar"
Juste, jag kommer att lägga bänkpressen åt sidan ett tag. Ska bara träna med hantlar och se om utvecklingskurvan för mina tuttar ändras.
/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: