Cry Now, Smile Later

Resultat av 6 månaders träning!

Kategori: Allmänt

Nu har vi kommit till en punkt som jag har sett fram emot! Att jämföra, då och nu! Jag sliter stenhårt 6-7 dagar i veckan på gymmet, och det är grymt roligt att få se resultaten! Som jag nämnde i det första inlägget i den här bloggen så har jag fått en ordentlig dos av professionell coachning och pepp från Sebbe Lindberg.
Så, man kan nog säga att med grym träning och en stark vilja så får man resultat.

Så på den vägen är det, kommer göra flera liknande "jämförelseinlägg" i framtiden.. Kanske 9 månader, 12 månader osv. Har höga förväntningar på mig själv, och mycket att se fram emot!
/Cry Now, Smile Later

Kommentarer

  • Labero säger:

    Bra jobbat ! , schysst blogg ;)

    2012-03-20 | 10:52:44
  • Anonym säger:

    Jävlar! :O

    2012-03-24 | 21:25:34

Kommentera inlägget här: