Cry Now, Smile Later

Roligaste passet

Kategori: Allmänt

Ben och biceps på 24n idag då, Andreas hängde på mig idag vilket var skitkul. Vi träffade Malin där också men hon var bara med på en liten del av passet idag.
Ben och biceps i volym är det absolut roligaste passet i min åsikt, just för att man kör så hårt så att man fan inte vet vart man ska ta vägen.
Maxningen på 180kg kom idag också, och jag misslyckades.. jag var säker på att jag skulle klara det, men så gled stången ur vänsterhanden när jag nästan var uppe. Och i försöket efter så hade jag helt enkelt inte tillräkligt mycket kräm kvar i benen för ett sådant lyft. Sen flög viktplattorna som vantar. Nej men jag blev skitbesviken och lack som fan på gymmet för att de har kärringstänger utan grepp och inget kalk eller magnesium för att "det är för svårt att få bort från golvet."
Sen kom vi iallafall igång med träningen.
12x3 marklyft 120kg
12x3 knäböj 90kg
3 set rest-pause benspark
Vid det här laget så var båda spyfärdiga så vi vilade lite och sen klev vi på biceps.
12x3 stående hantelcurl
3 set rest-pause sittandes hammercurl i lutning
Båda bilderna är från hammercurlen.
/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: