Cry Now, Smile Later

Ruskigt bra pass

Kategori: Allmänt

Idag låg hög fokus på rygg, och det blev riktigt bra må jag säga. Jag trodde inte att det skulle gå bra alls idag, jag missade nämligen bussen och fick gå ner till gymmet i regnet. Så blöt och lätt utmattad från den relativt hektiska promenaden stapplade man in i omklädningsrummet.

Det kändes dock bra när vi började värma upp, och dom första chinsen gick lätt. Vi belastade chinsen med en viktväst som väger 30kg idag! Jag trodde att det typ skulle bli en maxning först, men jag klarade av det bättre än vad jag trodde. Så jag rev av en sexa viktat 30kg! Sjukt nice, lite roligt om man tänker på att jag för sex månader sedan inte orkade mer än ca 6 chins med min egna kroppsvikt. Känns riktigt bra.  Åker dock fortfarande på spö av Sebbe i "Först till 50", men det ska bli ändring på det med snart ska vi se!
Hur som helst så blev det ett riktigt monsterpass, mycket rygg och avslutade med mage supersetat med biceps.
En lycklig 109kg tung grabb står redo för sista setet med viktvästen
Får inte utelämna att Johanna hjälpte mig med två överdrivet jobbiga set i en specialövning för att förhoppningsvis fixa till "problemet" som jag har i min svank. Ni ska få det förklarat! Imorgon väntar en powerwalk ev löprunda och sedan bröst och triceps på kvällen.
/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: