Cry Now, Smile Later

Rygg och mage på bista(L)

Kategori: Allmänt

Jag är så sjukt trött på mitt nuvarande gym 24/7 fitness.. Allt går sönder och det tar fan veckor att laga det. Beställ ordentlig utrustning istället! Så det här passet körde jag faktiskt på Bista som är ett gym som har funnits i evigheter men som ändå är underbart. Det är som att grunden är byggd på blod svett och tårar och det är den känslan som flödar genom kroppen när man kliver in där. Det var min goda vän Andreas som jag följde med och vi körde tillsammans.
Rygg:
12x3 chins
3 set rest-pause lågrodd i maskin
12x3 högrodd i maskin
12x3 latsdrag med ett specialhandtag
Mage:
3 set rest-pause i kabelmaskin på pilatesboll
12x2 brutalbänk
Latsdragen med specialhandtaget, sjukt skön faktiskt.
/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: