Cry Now, Smile Later

We'll rip this shit till our bones collapse

Kategori: Allmänt

Så, volymträning med stenhård fokus på ben och biceps. Mm, ben och biceps..
Johanna gjorde mig sällskap det här passet och vi slet på lika bra som vi alltid gör!
12x3 knäböj
12x3 marklyft
3 set rest-pause benspark
12x4 rak skivstångscurl
3 set rest-pause hammercurl
En snabb bild på våra biccar blev det också!
Idag så följde jag med Kenny, Barkan och Anton till SATS i Bålsta.
Passet gick sådär.. jag fick ont i axlar och dylikt, och jag får aldrig ont längre! Så jag var arg där ett tag. Jag sammanfattar det till helt okej ändå.
12x3 hantelpress
12x3 sned hantelpress
12x4 cabelflies
12x5 dips
12x3 pushdowns
3 set rest-pause "skallkrossaren"
12x2 enhandsupinerade pushdowns
12x1 quarter reps enhandsupinerade pushdowns
Som jag skrev för några inlägg sedan så lade jag bänkpressen åt sidan och kör bara hantelpress, utvecklingen har gått framåt så jag är nöjd med det beslutet och kommer fortsätta likadant!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: