Cry Now, Smile Later

Bröst och triceps - VOLYM

Kategori: Allmänt

Ett "snabbpass" idag då, från tjugo över tre till fem. Passet genomfördes med Victor i huvudsak men Johanna kikade in också. Syftet idag var volym, tänkte att jag kör den sista vändan ut nu innan jag kliver på lite återhämtning. Så det är ben och biceps imorgon, fan va jag längtar! Det gick bra idag, speciellt i dipsen. När det är volymträning så går jag till mitt maxdjup i dips, vilket är en bit under tävlingsdjupet. Åtta set blev det, och totalt 100st!
Annars håller jag mig till 8-12 repetitoner, som vanligt varierat med en rest-pause-övning per muskelgrupp.
Dagens pass:

Hantelpress
Lutande hantelpress
Dips
Flies (rest-pause)

Pushdowns
Skallkrossarn (rest-pause)

Jag på jobbet nu, och min mobil är tyvärr död. Så det blir inga bilder i natt! Men, jag lovar att lägga in dom i morgon.

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: