Cry Now, Smile Later

Diet och träning

Kategori: Allmänt

Stenhård diet nu, alltså väldigt hård. Det har dels med att göra att jag tappat lite utseendeform, men även för att jag ska plåtas om ca en vecka! Det kommer bli väldigt roligt och jag jobbar hårt för att det ska bli som bra som möjligt.
Jag har haft ruskigt mycket att göra dom senaste dagarna, och därför har uppdateringarna varit sådär, jag vet.


Dagens volympass med Malin och Victor, bröst, framsida axlar och triceps:

Hantelpress
Lutande hantelpress
Maskinflies (rest-pause)
Dips 75st
Militärpress med hantlar
Pushdowns
Skallkrossarn (rest-pause)

Det har blivit lite strul med bilderna, dom kommer in snart!

Ben imorgon och sen väntar en vecka återhämtning/fettförbränning!
/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: