Cry Now, Smile Later

Vad gör ni en lördag kl 20?

Kategori: Allmänt

En lördag i världsklass, solsken, fint sällskap och avkoppling. Så såg det i alla fall ut tills klockan blev sex, för då var det dags att börja ladda inför dagens återhämtningspass, som blev spänstträning. För mig är mångsidig träning viktigt, och då tänker jag inte på att man ska vara maratonlöpare och tyngdlyftare på samma gång.. Men t.ex för benen, där är det lika viktigt för mig att jag är uthållig som explosiv. Därför tränar jag spänst en gång varannan vecka. Jag började blöda näsblod under passet idag också, jag tror att det kan bero på att kanske har sovit lite för lite. Jag körde lite jämfota längdhopp, men mest höjd idag. Det skulle vara kul att se hur högt man kan hoppa, nästa gång ska jag komma ihåg att ta med ett måttband och testa en maxning!
Jag filmade det allra sista setet, där jag verkligen körde till failure med väldigt lite sats och vila mellan hoppen som ni kommer se.



Efter några minuter -

Skönt att det ändå var en mjuk kant som jag landade på..
Men no sacrifice no victory, och vem fan behöver ett oömt smalben?

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: