Cry Now, Smile Later

I flipped the switch and the sky turned blue

Kategori: Allmänt

Idag kom jag till gymmet så kände jag mig osäker, vilket gjorde mig vek. Jag slutade kvart i två igår natt, började elva i morse och det har varit ett jäkla spring. Detta är ingen orsak att gnälla, men kommer ni ihåg att jag började känna mig svullen i halsen? Det har expanderat och nu är jag jättetäppt i näsan också. Men det är ingen sjukdom, det måste vara allergi.. eller hur? Det intalar jag mig själv i alla fall. Hur som helst, jag började tvivla på mig själv. Är jag sjuk, ska jag träna lugnt? Ska jag bara träna biceps idag och hoppa över benpasset? Jag tog inte ens hela min pwo för att jag var så avtrubbad. Sen blixtrade det till i huvudet, på en knapp sekund summerades mina träningsdagar i dåtid, nutid och FRAMTID. Fuck this tänkte jag och började värma upp lårmusklerna, det är inte så här jag fungerar! Jag höjde sista knäböjstolvan till 125kg, och maxade marklyft efter det. 190kg åkte upp, och film på det blev det också. Så jävla skönt!
Min gode vän Victor var med idag också, ruskigt bra driv i den killen! Kul med fler som ligger på en jämlik nivå som en själv när det gäller slit på gymmet.

Passet:
Knäböj
Marklyft (maxning)
Finnen
Stående bicepscurl med skivstång
Sittande bicepscurl i lutning (rest-pause)
Pronerad bicepscurl med skivstång

Taggar inför ett..



190 kilo tungt jävla marklyft, taggad på 200!


Flexar biccarna lite



Från den pronerade curlen

Det kommer bli lite högre standard på bilderna här nu emellanåt. Detta tack vare Victor Sá! Sjuka planer håller på att smidas, det här kan bli stort!

/Cry Now, Smile Later

Kommentarer

  • Stefan säger:

    waaaaaaa häftigt!



    Kul att du skaffat dig en lärling också, hehe :)

    2012-05-10 | 00:39:33
  • W säger:

    Nejmen det ser bra ut kompis. Hjärtliga hälsningar från klenispenis

    2012-05-10 | 16:18:26
  • CNSL säger:

    Tack boys :) Ja det ska bli spännande att se hur det går för honom med min träning!

    2012-05-11 | 13:25:59
    Bloggadress: http://crynowsmilelater.blogg.se/

Kommentera inlägget här: