Cry Now, Smile Later

im back

Kategori: Allmänt

Dagen kan summeras i ett ord, som stavas L Y C K A! Det var en dröm att komma tillbaks till gymmet, jag visste inte ens själv hur fruktansvärt mycket jag har saknat det. Och som pricken över i:et så är jag nu starkare än vad jag någonsin har varit trots alla 'motgångar'. Körde extremt hårt idag, as always tänker jag nu när jag skrev det där, men det var något speciellt med dagens pass. Energi, humör och framförallt styrkan var på topp. Jag gick bara ifrån mitt leende när var tvungen att koncentrera mig på att inte kräkas. Ben, utsida axlar och biceps! Riktigt glad över både knäböjen och marklyften. Det var så länge sedan jag slet mig igenom 6or på 130kg i mark.

12x3 90°knäböj 120kg
12x3 marklyft 130kg
3 set rest-pause benspark
10x3  lårcurl

3 set rest-pause sittande "isolerade" hantellyft åt sidan

12x3 sittande hantelcurl
12x3 stående curl med rak stång
3 set rest-pause hammercurl (film nedan)
12x3 pronerad curl med rak stång


Mördade utsidor.

Video från biceps rest-pause del

"Får du verkligen med huvudet nu också?"
-"Jadå" haha charmig kille som hjälpte mig med fotograferingen.

Idag väntar ett efterlängtat bröst, framsida axel och tricepspass. Ska bli så kul!

Cry Now, Smile Later

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Kul med video! :)

    2012-05-02 | 14:16:02
  • C N S L säger:

    Kul att det uppskattas, det kommer bli mer av det också :)

    2012-05-02 | 14:25:07

Kommentera inlägget här: