Cry Now, Smile Later

Loosing my way?!

Kategori: Allmänt

Nu är det fan slut på det här. Jag håller på att tappa form.. Idag var första gången som jag kollade mig i spegeln och tänkte: "det har sett bättre ut". Vad I HELVETE. Jag har haft två veckor "off", men nu är jag tillbaks för att stanna. Ingen mer medioker mat, ingen mer brist på utrustning eller tillvägagångssätt. Nu, är jag hemma igen.
Rygg och mage blev det idag efter en ganska kylig dag på sjön. Fokus: CHINS!
Och många chins blev det, 100 stycken faktiskt! jag ser fram emot träningsvärken i morgon.
Jag filmade det sista setet också, så ni får se chinsen 90-100 lite längre ner här.

12x1 "trapeziuschins"
12x5 chins
10x4 chins
12x3 isolerad lågrodd
12x3 isolerad högrodd

12x1 repcrunches på bosuboll
2 set rest-pause repcrunchens på bosuboll
2 set cabelcrunches
12x3 dumbell side bend
12x3 "stående cabeltwist"

Set 9/9!

Som tandkrämen till kaviaren så känns det som att jag börjar få ont i halsen.. Håll tummarna för att jag inte blir sjuk snälla ni..


/Cry Now, Smile Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: